Brno 2015

Brno 2015
Katedrála Sv. Petra a Pavla

17. 11. 2009

Nordic Walking - pošesté - Ideální trasy


Nordic Walking vás musí opravdu těšit a přinášet vám radost z pohybu. Je nutné si vybrat optimální trasu pro chození. Aby terén umožňoval plynulou chůzi, cesta by měla být pokud možno bez překážek jako jsou kořeny, velké kameny nebo spadané větve.
Na začátek je dobré stanovit si takový okruh, kterým budete chodit ve všední dny. Ideální je, když začíná a končí u vašeho domova a má délku mezi 5 až 7 km.
Pak můžete přidat druhou tréninkovou trasu "víkendovou". Měla by být delší, třeba na celý den. Ale kde vzít ten čas ?
Já jsem oslavila dvacáté výročí 17. listopadu velkou okružní trasou v Podkomorkém lese. Z naší "holčičí čtverky" jsem zůstala já a slečna instruktorka s pejskem. Vydaly jsme se od naší Borovice směrem k přehradě. Těsně před ní jsme se odklonily a šly kolem ohrad koz a koní zase dál do lesa. Přes malý potůček do kopce a kolem mysliveckých posad zpět k Borovici. Trasa byla úžasná asi 4-5 kilometrová. Potkaly jsme spoustu pejskařů, několik cyklistů a sem tam běžce. Jedinou chybu co dnešní NW měl, bylo bláto. Pod listy bylo skryto a občas to klouzalo. Ale nepršelo, což bylo pozitivní. Domů jsem se vrátila už potmě a celá od bláta. Ale s dobrým pocitem, že jsem zase něco málo udělala pro zdraví !

Takže chození zdar !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat