Brno 2015

Brno 2015
Katedrála Sv. Petra a Pavla

3. 10. 2009

Nordic Walking - potřetí

Tak jsem nastartovala svoje nové carbonové hůlky a doufala, že mně to půjde lépe, než minule. No, žádný zázrak se nekonal. Když jsem si dávala pozor jak jdu, na ruce, na nohy a na hůlky, hned jsem začala dělat chyby. Když jsem šla přirozeně, tak to zase nebylo správně "seversky". Tak nevím, něco je u mě špatně.....jestli je to tím věkem? Zkoordinovat vše do ladných a správných pohybů bude trvat dlouho a možná se mně to nepodaří vůbec. Musím říct, že mně překvapilo, že to není tak snadné a kolik věcí se dá dělat špatně. Jinak se chodí po rovině, jinak do kopce, jinak z kopce. A taky jsou tři různé rychlosti chůze....Aby fungovalo to, co se píše .....zapojení 90% svalů, musí se chůze dokonale umět. Jinak to chození je o ničem. Když chodíš správně, poznáš to sám a velice snadno.... Cítíš všechny svaly a to i druhý den. A pokud bys chodil 3x do týdně, budeš vidět výsledky i na své postavě. Do zimy to tedy určitě nezvládnu, ale aspoň se pokusím o správný nácvik. Tak to je dneska vše o třetím pokusu.

Žádné komentáře:

Okomentovat