Brno 2015

Brno 2015
Katedrála Sv. Petra a Pavla

29. 9. 2009

Nordic Walking - poprvé 21. 9 .2009

Tak konečně jsem se rozhodla a na internetu jsem si našla spoustu informací o nordic walking. Dokonce k mému překvapení jsem zjistila, že je jedna instruktorka, která vede hodiny Nordic Walking v Brně - Bystrci.
První věc, co jsem zjistila, tak že mám špatné hůlky. Mám trekingové hole !! Ouha !!
Přesto jsem dlouho neváhala a přihlásila se na první hodinu. Ani jsem nemusela moc přemlouvat kamarádku, a tak jsme vyrazily k zastávce „U borovice“ společně.
Zakrátko jsem zjistila, že neumím chodit. Nohy jsme pletla, koukala do země a když jsem se dostala náhodou do tempa, nemělo to dlouhé trvání. Je fakt, že se svaly pěkně protáhnou a víc jsem cítila ruce než nohy. Naši hodinku jsme ukončily rozcvičkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat